Author Topic: N/A vs Turbo motori  (Read 9269 times)

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« on: 9. Rujan 2007, 18:33 »
da krenem,raspisite se zasto N/A ili zasto turbo?
ja primjerice nisam ljubitelj malih zapremina+ turbo jer nekako mi je to bljak.....2.0 turbo zvuci itekako primamljiva ideja...ali to sam samo ja:)

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #1 on: 9. Rujan 2007, 18:39 »
Zasto turbo..... E pa zato  :lol:


Manje novaca za puno konja....  8)

Primjer; ako bi isao wutekat moje vozilo (N/A tjuning) onda to ispada ovako;

1. bregaste trka?e - 800€
2. kompjuter - 800€
3. olaksati zamasnjak - 150€ cca - s balans. radilice
4. brusenje glave- nek je s svom obradom - 150€
5. ITB-i (throotle body) - 800€ novo - 500€ rabljeno
6. - pumpa goriva - nemam pojma za cijenu, ali nek je 200€
7. Ispusna grana - 900 €
8. Usisna grana - fakat ne znam cijenu, pa cemo rec 300€ (primjerice SKUNK za honde)

UKUPNO: 6500€ s tim da su ITB-i polovni ---- da se stavlja to na moga punta 250 ks (ako i toliko) - i moram naglasiti da je to N/A 250ks sto je max respekt.....a di su jos kocnice, ovjes, oil coller, itd...


Ako se radi o Turbo upgrade-u onda je to ovako;

1. Turbo t28 - 500 €
2. Sve moguce cijevi s rukama...INOX - 200€
3. IC po narudzbi iz SAD-a - 400€
4. Obrada glave, tokarenje klipova i sl - 250€
5. Komp. 800€
6. Ispusna grana - 500-600€ u mome slucaju 200 € jer ce biti home made
7. Hladnjak ulja - 200 €

Eto, ugrubo s napuhanim cjenama ispada 2850€.....govorimo o 250 ks na radilici uz tlak od 0,5 - 0,6 bara ..... jos se moze nadodati spera ali ona je za moj auto 1000€ (20% kao na coupe-ima).....

Cijene sam stavio zato sto su one glavni faktor tjuninga u hrvata zbog plateznih mogucnosti....vani se od N/A ne radi turbo, nego se ide na max. N/A, a kod nas....khm...khm.,...samo sto vise konja, a sto jeftinije proci

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #2 on: 9. Rujan 2007, 18:51 »
koliko je to zapravo novaca manje?

ajd ja cu sad temeljem nekih svojih istrazivanja st ose tice N/A tuninga navest cijene otprilike jer neke stvari puno jeftinije se mogu nac na ebayu dok se neke kupuju nove...

standalone ecu od 300-1000€
custom usisna grana 100-300€
throttle bodies 100-500€
bregaste oko 500€

ja bih se usudio reci da ovim setupom,da ne pretjerujem mogu dobit cca 40-50ks
kao minus naveo bih povecanu potrosnju goriva,u ovisnosti koje bregaste se uzmu isplativost za every day auto

kao + naveo bih ako zanemarimo dobitke snage,bolji odziv na gas,zvuk,i sad bih mozda temeljem svojih proucavanja rekao raspolozivost snage prilikom cijelog rezima rada motora...ako me se razumije...

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #3 on: 9. Rujan 2007, 18:59 »
Evo, ja malo razradio...pusa.....cijene za N/A su provjerene kod stolia u trstu....tocno toliko ispada za moj punto....pusa  :wink:

carbon mania

  • Advanced Member
  • ***
  • Posts: 404
N/A vs Turbo motori
« Reply #4 on: 9. Rujan 2007, 19:03 »
a zas ne mala zapremina + turbo?!!! a,a a a a? kaj velis da honda ne valja? a, kome mater? ups, malo sam zbunjen!

nego ljepo je N/A AL PO MENI TO MORA BIT ONDA KOJA SE VRTIIIIIIIIII!
Ali, onaj kick u leda ti moe sam turbinica dat, a idal ima veceg gusta kad blo-off  kihne :)
kaj mislis ak je mala kubikaza motora da ce imat veliku turbo rupu, moze a nemora, jer zavisi koju puhalicu stavis!  ja sam mislil prvo T3 ili T3-4  jer se mogu forsat na 2bara al rupa bi bila velika, nebi to pocelo puhat prije 3.5 do 4t okretaja, a to mi je malo previse, zato bi uzel il od renault 5 il od una il punta turba, one su predvidene za 1.4 motore i pune od cca 2100 okretaja sto je hebeno jer imas snagu od malih okretaja! a i auto se nebi trebo vrtit vise od 5500 do 6000okretaja...
joj sam to vuce i druga pitanja tipa klipovi, kosuljice cilindara, dizanje glave i jos brdo tog, a o elktronici da ne pricam pa valjci i da se to sve fino podesi- npr mene bi unichip kosto cca 5500kkn + valjci vise puta i mapiranje na 3 mape= cca 12000kkn :D
al sto se mora nije tesko, ja to ne mislim napravit preko noci, trebalo mi 2god bit ce kad tad, al ja zelim every day car a ne auto koji ce bit vise u garazi neg na cesti
CARBON
Ugra?ujen muziku, izrada panela,kutija, stakloplastika...

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #5 on: 9. Rujan 2007, 19:03 »
ja sma za primjer uzeo TB-e od kakvog R motora,naprimjer od hayabuse ili od R1 TB-i se mogu naci za nevelikih 100$....

2 carbon manija-ako mislis davat 5500kn za unichip,ja ti itekako preporucam da uzmes VEMS umjesto toga,jer itekako je bolji od unichipa...

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #6 on: 9. Rujan 2007, 19:24 »
800€  MegaSquirt ..... u cijenu ukljuceno 2-dnevno mapiranje kod njih u SLO na valjcima, i 2 mape te garancija na motor  :wink:

Velika turbo rupa dolazi iz neznanja kod tjuniranja..... automobil male zapremine tipa Uno 1.4 ili Punto GT ima turbinu IHI VL7 ...ta turbina je mala kao ajmo biti nerealni pa reci kutija cigareta  8)  , i predvidjena za taj motor....jedan moj frend je stavio Garett T3 na taj motor, i dobio je turbolag odavde do frankfurta ali  preko moskve :? ....zasto? zato jer taj motor ne proizvodi u niskim okretajima dovoljno ispusnih plinova koji bi pokrenuli vecu turbinu.....

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #7 on: 9. Rujan 2007, 19:26 »
Quote from: ""Damir""
800€  MegaSquirt ..... u cijenu ukljuceno 2-dnevno mapiranje kod njih u SLO na valjcima, i 2 mape te garancija na motor  :wink:

Velika turbo rupa dolazi iz neznanja kod tjuniranja..... automobil male zapremine tipa Uno 1.4 ili Punto GT ima turbinu IHI VL7 ...ta turbina je mala kao ajmo biti nerealni pa reci kutija cigareta  8)  , i predvidjena za taj motor....jedan moj frend je stavio Garett T3 na taj motor, i dobio je turbolag odavde do frankfurta ali  preko moskve :? ....zasto? zato jer taj motor ne proizvodi u niskim okretajima dovoljno ispusnih plinova koji bi pokrenuli vecu turbinu.....


2 carbon:; kakva 2 bara na 1.4 motoru i s malom turbinom...no fucking way  :shock:

carbon mania

  • Advanced Member
  • ***
  • Posts: 404
N/A vs Turbo motori
« Reply #8 on: 9. Rujan 2007, 19:31 »
to govorim za t3 t3-4 turbinu da puse  al ne za 1.4 motor! ovo sto ja namjeravam bi puhalo mak 1.2 bara 190ks, naravno mjenjaju se klipovi i +ostale ?i?e-mi?e! daj mi reci kolko para t28 turbina i sa ceg je to!
CARBON
Ugra?ujen muziku, izrada panela,kutija, stakloplastika...

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #9 on: 9. Rujan 2007, 19:32 »
Garett T28 - na koji se ugradjuje pojma nemam, ali znam da bi meni na 1.8 isla kao salivena

EDIT: ja recimo na svoj ne mislim stavljati kovane klipove i klipnjace.... necu furat na veliki tlak, pa mi ne treba

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #10 on: 9. Rujan 2007, 19:34 »
daj nemoj me zezat da je megasquirt 800€...?ja i figor cemo vjerovatno narucit 2 kita (187$ je kit,i 65$ je ozicenje)....oko 1500kn bi trebalo sa postarinom ispast...+ hrpa fanatika i dam se kladit da ti neko moze poslat kakvu base mapu ap se mozes igrat s tim do besvjesti....covjek iz splita trazi 800€ za VEMS sa instalacijom,rukama,mapiranjem i neznam cime sve ne...

desert.cobra

  • ศlan AK "DPS"
  • Advanced Member
  • *****
  • Posts: 736
N/A vs Turbo motori
« Reply #11 on: 9. Rujan 2007, 19:36 »
Ako sam dobro nasao, to serijski ide na nekakav Nissan Pulsar i Nissan Silva nesto
http://cheapturbo.stores.yahoo.net/garrettt28.html

Racecar spelled backwards is still racecar

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #12 on: 9. Rujan 2007, 19:38 »
800 € - komp, instalacije, mapiranje od strane strucnjaka na valjcima, 2 mape i GARANCIJA NA MOTOR  :wink:  kuzis...nije to mala stvar kad ja i Alfaludjak napravimo home made turbo 1.8 16v, a oni sibnu garanciju na to....enivej, on kad je slagao svoga tipa kupio je MS za 300€ ili cak manje, ali ga je sam mapirao, i igrao se pola godfine dok nije upalio auto  :wink:

carbon mania

  • Advanced Member
  • ***
  • Posts: 404
N/A vs Turbo motori
« Reply #13 on: 9. Rujan 2007, 19:39 »
ma necu ni ja za svako dan, jer inda bi radil na 130ks al imo bi 3 mape 130ks-atest i svi papiri, 2 mapa 160 ks, 3 mapa 190-200ks lagano kurcenje!
sad sam narucil novu pumpu goriva 500kn, moram jace injektore nabavit i za plin i za bengu! klipove mogu iz madarije nabavit 500 ojra...
 nego daj mi reci jel imas kog za varit inx cijevi? a za granu pitaj turbo tipa- mislim da mi je rekao za moju hondu cca 200ojra,
CARBON
Ugra?ujen muziku, izrada panela,kutija, stakloplastika...

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #14 on: 9. Rujan 2007, 19:39 »
Gospo?a T28 "biljezim se s stovanjem"  kik-es-fali-mi-smajli?a-E   :lol:  :)

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #15 on: 9. Rujan 2007, 19:42 »
alfaludak se zajebavao s instalacijom ako se ne varam....i to nekom gluposti koja mu je popila zivce...njih je oko 1500kn ispao kit jer je bio groupbuy:)

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #16 on: 9. Rujan 2007, 19:43 »


javi mu se na turbotipo@gmail.com

Ima , decko s hraweba radi s inoxom.....radi jebeno, ali ima jedna caka....ne voli kad ga se pozuruje u radu....ostavi mu auto 2 dana, i naravit ce ti vrhuuuuunskiiiii

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #17 on: 9. Rujan 2007, 19:44 »
i ovo je za hondu ispusna il se varam?

Anonymous

  • Guest
N/A vs Turbo motori
« Reply #18 on: 9. Rujan 2007, 19:45 »
Pa za hondu je ....alfaloodjak....200€

Ahaaaa.vi mislili da je to taj s hraweba napravio.,..ma neee...to je ta sto alfa dila

carbon mania

  • Advanced Member
  • ***
  • Posts: 404
N/A vs Turbo motori
« Reply #19 on: 9. Rujan 2007, 20:14 »
tu cu ja uzet! a reko je da i za turbaka moze nabavit! :)
CARBON
Ugra?ujen muziku, izrada panela,kutija, stakloplastika...