Zasto turbo..... E pa zato :lol:
Manje novaca za puno konja....
Primjer; ako bi isao wutekat moje vozilo (N/A tjuning) onda to ispada ovako;
1. bregaste trka?e - 800
2. kompjuter - 800
3. olaksati zamasnjak - 150 cca - s balans. radilice
4. brusenje glave- nek je s svom obradom - 150
5. ITB-i (throotle body) - 800 novo - 500 rabljeno
6. - pumpa goriva - nemam pojma za cijenu, ali nek je 200
7. Ispusna grana - 900
8. Usisna grana - fakat ne znam cijenu, pa cemo rec 300 (primjerice SKUNK za honde)
UKUPNO: 6500 s tim da su ITB-i polovni ---- da se stavlja to na moga punta 250 ks (ako i toliko) - i moram naglasiti da je to N/A 250ks sto je max respekt.....a di su jos kocnice, ovjes, oil coller, itd...
Ako se radi o Turbo upgrade-u onda je to ovako;
1. Turbo t28 - 500
2. Sve moguce cijevi s rukama...INOX - 200
3. IC po narudzbi iz SAD-a - 400
4. Obrada glave, tokarenje klipova i sl - 250
5. Komp. 800
6. Ispusna grana - 500-600 u mome slucaju 200 jer ce biti home made
7. Hladnjak ulja - 200
Eto, ugrubo s napuhanim cjenama ispada 2850.....govorimo o 250 ks na radilici uz tlak od 0,5 - 0,6 bara ..... jos se moze nadodati spera ali ona je za moj auto 1000 (20% kao na coupe-ima).....
Cijene sam stavio zato sto su one glavni faktor tjuninga u hrvata zbog plateznih mogucnosti....vani se od N/A ne radi turbo, nego se ide na max. N/A, a kod nas....khm...khm.,...samo sto vise konja, a sto jeftinije proci