-DPS FORUM-
Radionica => Ovjes i kočnice => Topic started by: pokas on 20. Rujan 2007, 13:26
-
Planiram uskoro kupit amortizere pa me zanima sta mislite dal da uzmem sva 4 plinska ili naprijed plinske a otraga uljne :?:
-
Uzmi plinske sva cetiri. Nije velika razlika u cijeni.
-
Planiram uskoro kupit amortizere pa me zanima sta mislite dal da uzmem sva 4 plinska ili naprijed plinske a otraga uljne :?:
a sto te zanima, nesto normalno ili bi isao na nesto tipa "sport"...
-
Ma normalno. Mislim da cu uzet bilstien.
-
nemoj plinske oni su ti tvrdi za na?e ceste!! Bolji su ti uljni, mek?i su.. Sad, kako tko voli... Nego, kad ?emo rje?it mre?icu? :wink:
-
Sta tvrdi, plinski nisu nista tvrdi od uljnih, jedina razlika koju sam ja primijetio je da se kod plinskih kad polako vozis cuje onaj lijepi tsss :)
-
nemoj plinske oni su ti tvrdi za na?e ceste!! Bolji su ti uljni, mek?i su.. Sad, kako tko voli... Nego, kad ?emo rje?it mre?icu? :wink:
Mrezicu sam kupio. Sad kad ti budes mogo radit javi.
-
ma fino si ti uzmi kony stelajuce pa jedan dam mekano drugi tvrdo!
-
a mo?e? i uzet plinsko- uljne dvosmjerne!! :wink: To ti je zakon..
?to se ti?e mre?ice, do?e? sutra popodne.. Nazovem te jo?...
-
ja ?u si uskoro uzimati konije pa ?u javiti dojmove. nego ?uo sam da netko tu na forumu nabavlja konije hehe :lol: :lol:
-
ko to? :lol:
-
ja se ponadao da ti zna? :)
-
Damir Crni? - 091 185 9116
-
^^
to je onaj sa opel astrom sre?enom jel??
-
Ja nikad vise nebudem kupovao sportski ovjes.....
Samo gosp. Turn?ek, via Slovenia...
Frajer od serijskih amort i opruga slaze za trke, reparira normalno (tko hoce), i najpoznatiji je u ovom dijelu europe za takve stvari....svima na balkanu je radio ON
Za moj punto ispada 203 demontaza-obrada-montaza (cca 2 sata)
U cijeni je komplet izmjena ulja u amort( ili plina), stavljaju se nove tube nutra, i onda po zelji reze opruge, skracuje stangice amortizera......
i 1. ili 2. godine jamstvo......
idem sad za par dana da mi covjek pikne kola u pod pa javim rezultate :wink:
-
Ja sam protiv toga kao vjerojatno i 3/4 ljudi koji znaju o cem se radi.
Ti napravi, pa cemo vidjet kako ces bit zadovoljan.
Tako skratit oprugu i stangu amortizera mozes i sam ako mene pitas.
-
me nemora bit lose skratit amortizer, pogotovo ako ga reparira doticna gore navedena osoba, jer covjek radi cuda! al kracenje federa nikako ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ser taj amortizer ima svoje zasto je tak napravljen kak je i ne mjenjati to! a kvalitetna reparacije amortizera definitivno je dabra!
-
evo ovako stoje stvari za moj auto. koni ?telaju?i prednji (uljni) 1.150 kn, zadnji(plinski) 900 kn, eibach opruge(30 mm) 1.660 kn, scc distance sa vijcima(15 mm) 700 kn. ugardnja 500 kn, jel to puno??
-
Nije puno, opcenito, jedino distance ja ne bi dao toliko
-
da mo?da izgleda puno ali dobijem i 16 du?ih vijaka,a koliko oni ko?taju u slobodnoj prodaji. carbon tony jel vam je puno tvr?i( mislim na auto perverznjaci) od kad imate konije?
-
Decki....nemojte se uvrijediti, ali nekak mi djelujete kao da ne shvacate bit amortizera i opruga....NHF da naglasim ;-)
Te fore s rezanjem opruga su stare koliko i pocetci tjuniranja yugicha....
Idemo ispocetka;
AMORTIZER kao takav ima jednu jedinu funkciju, a to je ublazavanje udaraca proizaslih od neravnina na kolniku. On ima svoju max. donju tocku, i max. gornju tocku.
OPRUGA ima dvije funkcije ; odredjuje visinu automobila, te odredjuje tvrdo?u automobila u odnosu na povrsinu kojom se vozi.
Idemo razraditi mogucnosti;
1.mogucnost - nazvat cemo je YUGO mogucnost - amortizer (stangica amortizera) ostane iste duzine, dok se opruga ili reze, ili tali na vatri pa se pre?a- uglavnom smanjuje se njezina visina. RJE?ENJE; auto postaje ni?i (zbog opruge) i postaje tvr?i zato jer zbog skra?ene opruge amortizer pada u max. donju to?ku u kojoj ulje (ili plin) unutra stvara pritisak te zbog kojeg se amortizer nemoze vise spustiti.
Ova mogucnost je najpozeljnija ako zelite sto brze i ucinkovitije poginuti na cesti - naime, kada naletite na hoopser, i auto vam se uzdigne, a opruga ispadne iz svoga lezista.
2. mogucnost - kratiti stangicu amortizera, a da opruga ostane takva kakva je.....ne, ne, ne I NE .... neizvedivo.... nemoguce je izvesti to , jer amortizer i kada bude u najgornjoj to?ki, opruga ce biti skroz stisnuta...zanimljivo bi bilo vidjeti sto bi se dogodilo kada amort. krene prema dolje..... :shock:
3. mogucnost - je skracivanje i opruga i amortizera. Naime, kada se skrate opruge, a amortizer ostane isti, dosli smo do zakljucka da opruge ispadaju iz casica na neravninama. Kada bi skratili oprugu i stangicu amortizera opet bi bio qrac, jer bi spustili teziste kompletnog automobila, ali bi hod amortizera ostao isti (recimo 5 cm). Tocno je to da se to moze napraviti i doma, ali evo zasto NE - zakocite naglo, a auto koji je -4 s oprugama + jos -4 od amortizera + ovih -5cm od hoda amortizera zaruje prednjim lipom po podlozi. Gospoda koja repariraju amortizere prilikom skracivanja stangice po zelji kupca nadrukaju unutra ulje/plin, da taj amortizer nema toliko veliki hod vise.
Upravo na taj nacin se rade i Koni i Eibach i Apex i sve ostalo iz programa "sportskih " amortizera, te ne vidim u cemu je problem osim sto cete platiti 1/3 novaca koliko kosta trkaci ovjes
-
Ajmo svi u SLO na na?telavanje ovjesa. Je*ate 200 EUR! Samo to nije rje?enje za mene. Mislim, bilo bi da kupim i drugi auto, ali ovako ... pikam ipak na gewinde. Bez obzira na ?injenicu da ?e me iza?i 3x ili 4x skuplje... A ?to? kada je Passat ipak "narodno vozilo" a ne trkaljka ko svi fiati/honde...
-
evo ovako stoje stvari za moj auto. koni ?telaju?i prednji (uljni) 1.150 kn, zadnji(plinski) 900 kn, eibach opruge(30 mm) 1.660 kn, scc distance sa vijcima(15 mm) 700 kn. ugardnja 500 kn, jel to puno??
dalje to cijena po komadu ili u paru prednji i zadnji! ako je u paru cjena je UZIMAJ! A po komadu, hm nazovi damira crnica i pitaj! sta se tice distanci- to nije puno jer racunaj da samo vici i matice kostaju 300kn za sva cetri kotaca a distance od 400 do 500kn!
-
cijena je za komad
-
Meni je reparirao amortizere lik iz Rijeke i prezadovoljan sam.lik uzima 150-200kn po komadu,ovisi o tipu,u cijeni je reparatura i strvrdnjavanje(ako ho?e?),ispitani su na tlak tak da su identi?ni 2 prednja,2 zadnja.uglavom ja sam ih ljetos montirao i rezultat je ,drugi auto za vozit!ima i pisanu garanciju 1 god.Lik sla?e amortizere de?kima sa Grobnika,za krug,brdo i tak,odmah te pita za ?ta ti treba i tak ih podesi.
-
Kad smo kod amortizera sigurno ste vidili na ?ta li?i moj Focus.
Kroz neko vrijeme probao sam sva?ta
1. Kupio sam rabljeni 2,0tdci te?ak cca 1200kg kojem je p.d. amortizer skroz ispustio i morao hitno u Rijeku a Lackovi? mi je na svoj tro?ak naru?io novi amortizer, sam ga je pisao na garanciju od benzinca.
Ponekad nakon kratke izbo?ine neugodna vibracija na volan.
2. Na takav amortizer stavio one ?lape 19 cola :dead:
3. 19cola pre?ane i kaljene opruge od benzinca ali velim i kaljene to je provjereno na jednom 1,8tdci , c-max 1,6vct , focus 1,6vct svi sa seriskim nedirnutim amortizerima i onim mojim 19cola felama.
Ni? ne stru?e ni? ne udara ali po naboranom asfaltu ska?e.
Po?to je moj auto te?i i spu?ten malo vi?e (mislim za 1,5cm vi?e od navedenih) ni?ta ne stru?e ali udara i ska?e. OPASNO , OPASNO , OPASNO!!!!
4. Rijeka , subota , par kavi(?itaj Mitronijev post) i auto ni ne ska?e ni ne lupa ali stru?e.
5. Prera?ene moje opruge , auto dignut za cca 2cm i to je to od ove subote . ne stru?e ne udara i udobniji je od onoga na to?ki 1 i 4.
Prvom prilikom ide jo? 1cm gore.
Tko ne vjeruje nek se javi pa nek proba.
-
Pa i zorkoneov kadet ide sad ko beba...a samo je prednje sre?ivao.
-
A I OD STAROG GOLF IV JE SAD DOBRO. JA ZADOVOLJAN A IMA I GARANCIJA 1 GOD
-
hektor,vjerovatno mitronni i ja cemo uskoro zapicit za rijeku jer moram srediti amortizere na kocki tako da se mozemo dogovoriti prije nego idemo ako nekome treba reparatura amortizera.
uz pristojnu cifru se sve dogovorimo od demontaze,reparature do montaze
javit cu kad se bude islo pa ako ima zainteresiranih neka se jave meni ili ovdje ako da gazda foruma
-
Kakvo je to pitanje, ako da gazda foruma :loool:
Stavljaj ?ta te volja dok nije ka?njivo
-
fala gazda
-
da malo obrisem prasinu sa ove teme,
zanima me da li ide itko uskoro reparirat amortizere u rijeku?
imam h&r opruge i amortizere,prednji su procurili,treba ih sredit,pa ako netko ide da se dogovorimo za troškove :friends:
-
ja sutra nadam se. moji prednji su kod tokara na skracivanju pa ako stigne to napraviti danas i ako dogovorim da sutra ovi u rijeci to srede u jednom danu ja ode :thumbsup:
javi mi na pm sta te tocno zanima i sta zelis i koje amort. (prednje ili zadnje) da znam javiti covjeku dali ce stici sve u jednom danu :wink: