Author Topic: Teze mjenjanje brzina  (Read 13205 times)

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Teze mjenjanje brzina
« on: 5. Listopad 2011, 17:52 »
molim savjet,
problem je na hondi civic 1.5 1993.g i u jutro kad nije zagrijana jako tesko uskoci u prvu brzinu a u ostale ide ok.

Kada je zagrijana onda je ok ali i kad je zagrijana stisnem kvacilo i tek nakon 2-3 sek se normalno presalta iz neutral u prvu  (kao da moras pricekati da odvoji potisna korpa, lezaj ili sta vec)


zanima me da li je to normalno za taj auto ili bi se problem rijesio da se promijeni set kvacila ?

p.s. (ulje u getribi je promijenjeno, ista stvar je bila i prije nego je ulje promijenjeno)
« Last Edit: 5. Listopad 2011, 17:54 by linky »

nesho

  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2315
  • Klijo
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #1 on: 5. Listopad 2011, 17:59 »
Probaj foru s VW iz 2. u 1. Možda onda upadne bez problema!
Always Horny!

renato2107

  • Član AK "DPS"
  • Advanced Member
  • *****
  • Posts: 1206
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #2 on: 5. Listopad 2011, 18:02 »
upravo to :thumbsup:...to sve starije auto pati, nemaju sinkron prve..u drugu pa u prvu i to je to...vjerojatno ti i u rikverc ide malo teze, ili je teze ubacit u rikverc dok auto ide polako unaprijed...
Blesav si...sta si doso uopce...

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #3 on: 5. Listopad 2011, 18:03 »
Probaj foru s VW iz 2. u 1. Možda onda upadne bez problema!

probao sam u sve brzine ali dosta tesko uletu u bilo koju kad je hladan, najcesce uspije u 3. ali ne uvijek tako da mi to nije rjesenje,
stojis na semaforu - trebas krenuti a on se ne da ubaciti u brzinu - koma

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #4 on: 5. Listopad 2011, 18:05 »
upravo to :thumbsup:...to sve starije auto pati, nemaju sinkron prve..u drugu pa u prvu i to je to...vjerojatno ti i u rikverc ide malo teze, ili je teze ubacit u rikverc dok auto ide polako unaprijed...

u rikverc ponekad uskoci kao u putar a ponekd malo zakrci, ali ubija me to sa prvom brzinom

veky

  • Advanced Member
  • ****
  • Posts: 824
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #5 on: 5. Listopad 2011, 18:57 »
Eto vidiš i ja ti imam isti problem na svojoj drobilici.Kod mene ti je konkretno stari nasuo najgušći hipenol u getribu i normalno kad je auto hladan pogotovo po zimi hladno je i ulje,ćim se auto zagrije,zagrije se i ulje te kad se zagrije i ulje postane rijeđe i odmah je lakše i šaltat brzine.Meni zna kad ga upalim ujutro pogotovo po zima,ostavim auto u leru pustim kvačilo auto malo krene nepred,ali malo ali se osjeti-MOŽEŠ VJEROVATI.Isto problem ubacit u drugu brzinu kad je hladan,čim se zagrije ide KAO U NJU HAHAHAHA.

mitronni

  • Član AK "DPS"
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2894
  • Abarth wannabe...
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #6 on: 5. Listopad 2011, 19:51 »
pogledaj ti malo cilindre kvačila jer ona ima hidraulično kvačilo.možda neki od njih slabije odrađuje.
"Radi posao koji voliš,i nikad u životu nećeš ništa raditi."

ranger

  • Član AK "DPS"
  • Advanced Member
  • *****
  • Posts: 536
  • Je.. me šasija. Savija se ;)
    • Knauf sistemi
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #7 on: 5. Listopad 2011, 21:48 »
Meni je na golfu bilo tako kad sam ga uzeo, malim zakretanjem poluge od mjenjača dobio sam da normalno ubacuješ u prvu

Teško ti je kad si sam netko bi trebao pridržat ručicu u autu dok si ispod i pomičeš osovinu
s-LOW RIDER
BioDIESEL POWER
GOLF I - 1.6D, T3 - 1.6D, Golf III 1.9TDI

Raven_sk

  • Guest
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #8 on: 5. Listopad 2011, 22:04 »
za pocetak promjeni ulje, da nebi i ti imao piljevinu u getribi....a poslije toga vidjeti stanje sinkrona i poluga mjenjaca

To0o0ony

  • Administrator
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2452
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #9 on: 5. Listopad 2011, 22:47 »
Moguće da je krivo ulje nutra, najbolje stavit honda mtf pa si siguran. Ako ne to, onda kažu babe da ide 10w40 ;)
"Bolje 5 minuta kasnije, nego 50 godina ranije",
"Without racing there is no Honda",
"Wings are for penguins"

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #10 on: 6. Listopad 2011, 19:11 »
prije nekoliko dana sam promijenio poluosovine sa homokinetickima i stavio ulje u getribu (polusinteticko 10W-40) kao sto neki znalci preporucaju

ali problem je isti kad je auto hladan a kad je topao onda je ok

Raven_sk

  • Guest
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #11 on: 6. Listopad 2011, 20:21 »
kaze autodata 10W/30-40, 1.8 litara.......kakvo je bilo staro ulje, crno i puno smeca i spene ili?

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #12 on: 9. Listopad 2011, 20:01 »
stavio sam 10W-40 a staro ulje koje je bilo u nutra nije bilo bas necistoca u njemu ali bilo je malo vise tamno

zelja_vw

  • Global Moderator
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2081
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #13 on: 10. Listopad 2011, 17:39 »
75w-90 full sintetika za rucni mjenjac... sa time neces imati nikakvih problema i saltat ce se i po ljetu i po zimi potpuno jednako!

smucster

  • Član AK "DPS"
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 1533
    • http://www.rba.hr
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #14 on: 20. Listopad 2011, 12:39 »
u hondu 10w40...i meni u prvu ulazi teže...normalna stvar...ak ti se neda ubacivat u 2. ili 3. pa nazad u 1. onda fino pusti kvačilo pa ga ponovo stisni i ući će ko beba ;)  za rikverc ista priča.

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD
moram kakat :)

linky

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #15 on: 21. Listopad 2011, 12:00 »
u hondu 10w40...i meni u prvu ulazi teže...normalna stvar...ak ti se neda ubacivat u 2. ili 3. pa nazad u 1. onda fino pusti kvačilo pa ga ponovo stisni i ući će ko beba ;)  za rikverc ista priča.

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD

 :LOLchina (4): :forum (5):

Boris402

  • Advanced Member
  • ****
  • Posts: 1348
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #16 on: 22. Listopad 2011, 14:03 »
75w-90 full sintetika za rucni mjenjac... sa time neces imati nikakvih problema i saltat ce se i po ljetu i po zimi potpuno jednako!
i hondin mjenjac mozes bacit za 1000 km

ja osobno 15w40 i treba se naviknut,
trebalo bi malo i to kvačilo ozračit, a bilokakva kemijanja na polugicama zaboravite, to je tak kak je..
season 2009 1xx ks done
season 2011 2xx ks done
season 2012 5xx ks in progress
gde ima dima i vatra postoji, jao bog te jebo pa to motor gori.

To0o0ony

  • Administrator
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2452
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #17 on: 22. Listopad 2011, 14:32 »
Fora je ta, da hondino MTF ulje ima gradaciju 75w90 što je otprilike ekvivalentno 10w40 motornom ulju. Dakle, gradacija se računa drugačije.

Želja je po tome u pravu. Ovo šta Boris piše je forumska priča koja se poklapa s ovim šta sam ja napisao. Ne znam osobno nikog hondaša da mu je otišla getriba zbog krivog ulja, ali takve su priče...
"Bolje 5 minuta kasnije, nego 50 godina ranije",
"Without racing there is no Honda",
"Wings are for penguins"

Boris402

  • Advanced Member
  • ****
  • Posts: 1348
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #18 on: 25. Listopad 2011, 23:07 »
ja znam bar 2 honde koje su zbog ulja za hidrauliku otisle u qurac odnosno prozujali su lezajevi... u obe je bilo to ulje, znam ga po mirisu..
koje ti toni ulje koristis za svoju getribu??
uostalom sta se pravite pametni, sve lijepo pise u manualu i u autodati... 10w40 i bok :dry:
season 2009 1xx ks done
season 2011 2xx ks done
season 2012 5xx ks in progress
gde ima dima i vatra postoji, jao bog te jebo pa to motor gori.

To0o0ony

  • Administrator
  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 2452
Odg: Teze mjenjanje brzina
« Reply #19 on: 26. Listopad 2011, 13:38 »
Šta piše u manualu? Honda MTF, izmjena na 144.000km ili svakih 6 godina.

Samo kažem šta piše po netu za gradacije, ali kao šta kažeš 10w40 je ok.
"Bolje 5 minuta kasnije, nego 50 godina ranije",
"Without racing there is no Honda",
"Wings are for penguins"