-DPS FORUM-

Radionica => Prijenos => Topic started by: linky on 5. Listopad 2011, 17:52

Title: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 5. Listopad 2011, 17:52
molim savjet,
problem je na hondi civic 1.5 1993.g i u jutro kad nije zagrijana jako tesko uskoci u prvu brzinu a u ostale ide ok.

Kada je zagrijana onda je ok ali i kad je zagrijana stisnem kvacilo i tek nakon 2-3 sek se normalno presalta iz neutral u prvu  (kao da moras pricekati da odvoji potisna korpa, lezaj ili sta vec)


zanima me da li je to normalno za taj auto ili bi se problem rijesio da se promijeni set kvacila ?

p.s. (ulje u getribi je promijenjeno, ista stvar je bila i prije nego je ulje promijenjeno)
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: nesho on 5. Listopad 2011, 17:59
Probaj foru s VW iz 2. u 1. Možda onda upadne bez problema!
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: renato2107 on 5. Listopad 2011, 18:02
upravo to :thumbsup:...to sve starije auto pati, nemaju sinkron prve..u drugu pa u prvu i to je to...vjerojatno ti i u rikverc ide malo teze, ili je teze ubacit u rikverc dok auto ide polako unaprijed...
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 5. Listopad 2011, 18:03
Probaj foru s VW iz 2. u 1. Možda onda upadne bez problema!

probao sam u sve brzine ali dosta tesko uletu u bilo koju kad je hladan, najcesce uspije u 3. ali ne uvijek tako da mi to nije rjesenje,
stojis na semaforu - trebas krenuti a on se ne da ubaciti u brzinu - koma
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 5. Listopad 2011, 18:05
upravo to :thumbsup:...to sve starije auto pati, nemaju sinkron prve..u drugu pa u prvu i to je to...vjerojatno ti i u rikverc ide malo teze, ili je teze ubacit u rikverc dok auto ide polako unaprijed...

u rikverc ponekad uskoci kao u putar a ponekd malo zakrci, ali ubija me to sa prvom brzinom
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: veky on 5. Listopad 2011, 18:57
Eto vidiš i ja ti imam isti problem na svojoj drobilici.Kod mene ti je konkretno stari nasuo najgušći hipenol u getribu i normalno kad je auto hladan pogotovo po zimi hladno je i ulje,ćim se auto zagrije,zagrije se i ulje te kad se zagrije i ulje postane rijeđe i odmah je lakše i šaltat brzine.Meni zna kad ga upalim ujutro pogotovo po zima,ostavim auto u leru pustim kvačilo auto malo krene nepred,ali malo ali se osjeti-MOŽEŠ VJEROVATI.Isto problem ubacit u drugu brzinu kad je hladan,čim se zagrije ide KAO U NJU HAHAHAHA.
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: mitronni on 5. Listopad 2011, 19:51
pogledaj ti malo cilindre kvačila jer ona ima hidraulično kvačilo.možda neki od njih slabije odrađuje.
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: ranger on 5. Listopad 2011, 21:48
Meni je na golfu bilo tako kad sam ga uzeo, malim zakretanjem poluge od mjenjača dobio sam da normalno ubacuješ u prvu

Teško ti je kad si sam netko bi trebao pridržat ručicu u autu dok si ispod i pomičeš osovinu
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: Raven_sk on 5. Listopad 2011, 22:04
za pocetak promjeni ulje, da nebi i ti imao piljevinu u getribi....a poslije toga vidjeti stanje sinkrona i poluga mjenjaca
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: To0o0ony on 5. Listopad 2011, 22:47
Moguće da je krivo ulje nutra, najbolje stavit honda mtf pa si siguran. Ako ne to, onda kažu babe da ide 10w40 ;)
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 6. Listopad 2011, 19:11
prije nekoliko dana sam promijenio poluosovine sa homokinetickima i stavio ulje u getribu (polusinteticko 10W-40) kao sto neki znalci preporucaju

ali problem je isti kad je auto hladan a kad je topao onda je ok
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: Raven_sk on 6. Listopad 2011, 20:21
kaze autodata 10W/30-40, 1.8 litara.......kakvo je bilo staro ulje, crno i puno smeca i spene ili?
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 9. Listopad 2011, 20:01
stavio sam 10W-40 a staro ulje koje je bilo u nutra nije bilo bas necistoca u njemu ali bilo je malo vise tamno
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: zelja_vw on 10. Listopad 2011, 17:39
75w-90 full sintetika za rucni mjenjac... sa time neces imati nikakvih problema i saltat ce se i po ljetu i po zimi potpuno jednako!
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: smucster on 20. Listopad 2011, 12:39
u hondu 10w40...i meni u prvu ulazi teže...normalna stvar...ak ti se neda ubacivat u 2. ili 3. pa nazad u 1. onda fino pusti kvačilo pa ga ponovo stisni i ući će ko beba ;)  za rikverc ista priča.

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: linky on 21. Listopad 2011, 12:00
u hondu 10w40...i meni u prvu ulazi teže...normalna stvar...ak ti se neda ubacivat u 2. ili 3. pa nazad u 1. onda fino pusti kvačilo pa ga ponovo stisni i ući će ko beba ;)  za rikverc ista priča.

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD

jbg ti bi šaltao sad ko da imaš novi auto xD

 :LOLchina (4): :forum (5):
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: Boris402 on 22. Listopad 2011, 14:03
75w-90 full sintetika za rucni mjenjac... sa time neces imati nikakvih problema i saltat ce se i po ljetu i po zimi potpuno jednako!
i hondin mjenjac mozes bacit za 1000 km

ja osobno 15w40 i treba se naviknut,
trebalo bi malo i to kvačilo ozračit, a bilokakva kemijanja na polugicama zaboravite, to je tak kak je..
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: To0o0ony on 22. Listopad 2011, 14:32
Fora je ta, da hondino MTF ulje ima gradaciju 75w90 što je otprilike ekvivalentno 10w40 motornom ulju. Dakle, gradacija se računa drugačije.

Želja je po tome u pravu. Ovo šta Boris piše je forumska priča koja se poklapa s ovim šta sam ja napisao. Ne znam osobno nikog hondaša da mu je otišla getriba zbog krivog ulja, ali takve su priče...
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: Boris402 on 25. Listopad 2011, 23:07
ja znam bar 2 honde koje su zbog ulja za hidrauliku otisle u qurac odnosno prozujali su lezajevi... u obe je bilo to ulje, znam ga po mirisu..
koje ti toni ulje koristis za svoju getribu??
uostalom sta se pravite pametni, sve lijepo pise u manualu i u autodati... 10w40 i bok :dry:
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: To0o0ony on 26. Listopad 2011, 13:38
Šta piše u manualu? Honda MTF, izmjena na 144.000km ili svakih 6 godina.

Samo kažem šta piše po netu za gradacije, ali kao šta kažeš 10w40 je ok.
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: zelja_vw on 29. Listopad 2011, 07:39
evo podatak o ulju za mjenjac, da ne bude nejasnoca.

primjer je Tonijeva honda:

(http://img706.imageshack.us/img706/6629/unledgkd.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/706/unledgkd.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Title: Odg: Teze mjenjanje brzina
Post by: Boris402 on 31. Listopad 2011, 10:45
Evo znaci knjiga od proizvodjaca...
ne pise ni honda MTF ni 75 W90

(http://img442.imageshack.us/img442/3280/unledvs.jpg)